Jasně že dojedu is hračka a měl by se přidat i Pepíno to je taky takovy drak jak ty co se rozjezdil na prvním kurzu vecer si brnknem a vsechno domluvime větru zatím vypada až moc
mi to nezabalili mi se přemístili niž na lepší wind a dali pojezd až dlouho do tmy na osvětleném spotu luxus :)
Ještě ti zavolám a dohodnem nějakého dráčka na test, jestli tedy pojedeš.
Tak vysočina vypadá na slušný wind. No a jelikož jsem začátečníkem, ale již po kurzu (no to bylo něco úžasného) tak Vás čekám v neděli na nějakém tom spotu na vysočině ;-) Rád Vás uvidím bando, tak jestli se někdo chystá v neděli na Jeníkov, nebo Štoky, dejte vědět.
jste to nějak rychle vzdali
No já to asi také dříve nestíhám :-(((
v 14:00 jsem tam
Sakris to nestiham :( A to to mam hned za barakem :-D
Dobešov, zítra vyrážíme s Koooorlem kolem 10 z Přerova a budem tam kolem 11. hod. Go High
Já s dcerou okolo poledne a ostatní možná už dřív. Přijedeš?
Cus v kolik tam zitra budete?
Včerejší odpolední pojezd na Dobešově opravdu luuuuuxxxxuuuusss!!!!! Progres znatelnej u všech - Kuba pojezdy na switch a menší jumpy, Michal a já menší skočky a mě se dokonce poved nechtěnej jump s 360 a ustátej..., prostě super. Pár fotek z akce zde: http://picasaweb.google.cz/prikryl.jiri/SnowkitingDobesov201?feat=directlink Zítra opět Dobešov!!!!
Hodil jsem po Okihor ekaci na ledovou kalamitu většinu fotek do fotogalerie aby ste se mohli pokochat jak u nas na jižní Moravě příroda čaruje. Viz fotoglarie Ledová kalamita na Koryčansku
Jak bobky jako ze bych se bal zavodit:) je tak to ne ja se klidne priznam ze bych asi ani nechtel zavodit jakmile o neco jde tak jsme nemozny a posledni misto je jasne takze bych asi enzavodil spis bych tam rozbalil nase hracky s cehoz by kluci z lamby asi nebyli odvazani a navic ani pedpoved zádný zázrak mi pojedem pres víked spíš mezi Ostravu a Olomouc tam má fouknout
Jestli náhodou nemáš bobky a není to jen výmluva!
Foto dne

Najdete nás také:
Dotaz mailem:
info@kites4fly.com
Telefon: